شما اینجا هستید
اخبار زبان » نوسازی مدارس

مهرالله رخشانی مهر روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ۱۷ آموزشگاه جایگزین مدارس سنگی خراسان شمالی در بجنورد به خبرنگار اظهار داشت: منتظر هستیم خزانه، اعتبار را به ما ابلاغ کند، البته امسال تخصیص اعتبارات بخش عمرانی آموزش و پرورش ۱۰۰ درصد خواهد بود.

وی تاکید کرد: امسال تمام اعتبارات، به صورت نقدی تخصیص می یابد.

وی در بخش دیگر سخنان خود در باره پروژه های عمرانی آموزش و پرورش گفت: در کشور، هیچ پروژه ناتمام رها شده ای نداریم و تمام پروژه های عمرانی مدرسه فعال است و پیمانکار در حال انجام فعالیت است.

رخشانی مهر تصریح کرد: حدود ۴۰ هزار کلاس ناتمام در کشور وجود دارد که ۱۴ هزار کلاس درس، با مشارکت خیران مدرسه ساز در حال اجرا است و مابقی با اعتبارات دولتی ساخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: مهرماه امسال حدود ۱۴ هزار کلاس درس در سطح کشور افتتاح و تحویل آموزش و پرورش می شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مدارس در حال اجرا، با زیربنای بیشتر و عمدتا به صورت مجتمع آموزشی اجرا می شود.

رخشانی مهر اظهار داشت: خراسان شمالی در این چند سال مورد توجه بوده است و اتفاقات خوبی در این استان افتاده است، این استان، از مناطقی است که بخاری های نفتی مدارس را برچیده و اخیرا حتی برای برچیدن بخاری های گازی نیز اقدام و آنرا محقق کرده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: مدارس سنگی هم از این استان رخت بربسته و به دیگر سخن، شاخص هایی که نشان دهنده محرومیت منطقه است، در این استان، بهبود یافته است و سامانه گرمایشی مدارس نیز ساماندهی شده است.

منبع:خبرگذاری ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی