شما اینجا هستید
اخبار زبان » بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی

آیا از کتاب های گرامر انگلیسی خود خسته شده اید؟

آیا تمرین های تکراری کافی برای یادگیری زبان انگلیسی داشتید؟

وقتی به خانه می آیید ، انجام تمرینات انگلیسی بیشتر حتی احتمالاً آخرین کاری است که می خواهید انجام دهید.

بعضی اوقات تنها کاری که می خواهید انجام دهید این است که بنشینید ، تلویزیون را روشن کنید و خنک شوید (استراحت کنید).

خوب ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم

تماشای سیتم های تلویزیون یکی از بهترین راه ها برای بهبود واژگان انگلیسی شما و یادگیری چگونگی روان تر زبان انگلیسی است.

(“Sitcom” به معنای “کمدی موقعیتی” است – این درباره افرادی است که در یک مکان آشنا نشسته اند و می خندند.)

هیچ راه بهتری برای یادگیری زبان عامیانه آمریکایی و چگونگی صحبت کردن مردم وجود ندارد.

برای تماس با انگلیسی “واقعی” – انگلیسی که در خیابان ها می شنوید یا از دوستانتان می شنوید ، آماده شوید

هیچ چیز باعث نمی شود کلمات در حافظه شما بمانند مانند اینکه واقعاً حرف های شخصیت ها را یادداشت کنند. اغلب اوقات ، قادر به مشاهده آنچه شخصیت ها می گویند به شما کمک می کند گفتگو را بهتر دنبال کنید ، و همچنین به شما کمک می کند عبارات خاصی را برای استفاده آینده خود حفظ کنید.
 
برای مبتدیان ، سعی کنید قسمت را با زیرنویس انگلیسی (موجود در Netflix و YouTube) مشاهده کنید و وقتی همه چیزهایی را که شخصیت ها می گویند دریافت نکنید ، از آنها به عنوان راهنما استفاده کنید. با این حال ، یکی از مزایای پنهان تلویزیون موجود در اینترنت این است که شما می توانید به سرعت و به آسانی صحنه های معین را هر چند بار که دوست دارید ببینید! بنابراین ، اگر چیزی را درک نکردید ، می توانید دوباره و دوباره به آن گوش دهید تا وقتی که اقامت خود را ندارید! لحظه ای ، و همه چیز روشن می شود.
 
پس از گفتگو بنویسید ، آماده هستید تا به گوشت گوش فعال برسید: تجزیه و تحلیل.
 

 “The Big Bang Theory”

اگر هنوز نظریه "Big Bang Theory" را تماشا نکرده اید ، در برخی از زمان های تلویزیونی عالی کاملاً از دست رفته اید. این ممکن است یکی از محبوب ترین نمایش ها در تلویزیون در سراسر جهان در حال حاضر باشد. این در مورد گروهی از دوستان نادری است که در دانشگاه با هم کار می کنند و انواع مختلفی از تحقیقات علمی و آزمایش را انجام می دهند.
 
شلدون و لئونارد بهترین دوستان و فیزیکدانان هستند و نه تنها آنها دوست و همکار عالی هستند بلکه به عنوان هم اتاقی در کنار هم زندگی می کنند. این نمایش رابطه آنها را به عنوان دوستان ، همکاران و هم اتاقی ها دنبال می کند و فراز و نشیب های رابطه آنها را که توسط شلدون و روشها و رفتارهای بسیار عجیب او آزمایش شده است نشان می دهد
چرا "تئوری بیگ بنگ" برای یادگیری انگلیسی بسیار جالب است: خنده دار است و حتی لازم نیست همه آنچه گفته می شود را بفهمید تا آنچه را که اتفاق می افتد بفهمید زیرا اقدامات مشخص است. شما قادر خواهید بود هر روزه زبان عامیانه را در متنهایی مانند "چه خبر است؟" بشنوید و درک کنید.
و اگر علاقه خاصی به علم دارید ، می توانید واژگان زیادی را که مربوط به موضوع است انتخاب کنید. از آنجا که در محوطه دانشگاه واقع شده است ، شما همچنین از آنچه می خواهید در یک کالج آمریکایی و برخی از زبانی که دانشجویان استفاده می کنند یاد بگیرید.

“How I Met Your Mother”

این یک سری جالب و خنده دار است و در ابتدا درک آن کمی دشوار است زیرا در آینده تنظیم شده است - در سال ۲۰۳۰٫ شما واقعاً از آن لذت خواهید برد!
شخصیت اصلی تد مسبی است و او داستان را برای بچه هایش بازگو می کند که چگونه و چه زمانی با همسرش (مادرشان) ملاقات کرد. داستان تد در سال ۲۰۰۵ شروع شد و ۲۷ سال داشت. او پس از درگیری بهترین دوستش از کالج ، الهام گرفت تا ازدواج کند.
چرا "چگونه من با مادرت آشنا شدم" یک شرایط عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است: با وجود مسئله زمان پیچیده ، این یک سریال آسان است که بتوانید یک بار ایده آن را بفهمید. در کل سریال یک راوی وجود دارد (تد) و این به توضیح آنچه اتفاق می افتد کمک می کند.
 
این یک نمایش سرگرم کننده است و از طنز و زبان روزمره استفاده می کند. به عنوان مثال ، کلماتی مانند "پنج بالا" ، "افسانه ای" و "عالی" را خواهید شنید که زیاد استفاده می شود. این همچنین یک سری عالی برای تماشای فرهنگ آمریکایی در رابطه با دوستیابی و عاشقانه است. بارنی ، دوست زن ، بسیار خنده دار است. فوراً عاشق شخصیت او خواهید شد که مایل به تماشای بقیه سریال ها خواهید بود.
 

“Ugly Betty”

"Ugly Betty" یک نمایش جالب برای جوانان جوان است ، اما این به این معنا نیست که افراد مسن نیز از این صندوق عقب آمریکایی لذت نمی برند. شخصیت اصلی آن Betty Suarez (America Ferrera) است ، دختر مهربان و شیرینی لاتین از کوئینز ، NYC.
بتی شیرین است ، اما او همچنین فاقد مهارت های اساسی اجتماعی ، اعتماد به نفس و احساس مد است. (بعضی از گزینه های لباس او مضحک است!) او فقط از بودن یک دختر معمولی نامشخص به یک دستیار شخصی در مجله Mode ، مستقر در جالبترین بخش NYC: Manhattan است.
چرا "Ugly Betty" یک وضعیت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است: "Ugly Betty" به راحتی دنبال می شود ، به خصوص از آنجا که بسیاری از تمرکزها روی خانواده بتی است که اولین زبان آنها انگلیسی نیست. همچنین این یک روش عالی برای یادگیری واژگان خاص مربوط به مد ، مجلات و انتشار است.

 

“That ’۷۰s Show”

 

همانطور که از نام این sitcom آمریکایی پیداست ، در دهه ۱۹۷۰ میلادی تنظیم شده است ، هنگامی که موسیقی راک و هیپی محبوبیت داشتند. یکی از شخصیت های اصلی اریک فرمن است که یک دانش آموز معمولی دبیرستانی آمریکایی است که در دهه ۷۰ رشد می کند. این موضوع بر زندگی او ، دوستان و خانواده اش تمرکز دارد. آنها گروه معمولی از نوجوانان هستند که عواطف عادی نوجوانی مانند خوشبختی و غم را تجربه می کنند.
 
اریک به همراه والدینش (قرمز و زن سبک و جلف) زندگی می کند ، و دوست دخترش دونا در کنار پدر و مادرش میج و باب زندگی می کند. اعضای دیگر این گروه عبارتند از جکی (میلا کونیس) ، کلسو (اشتون کوچر) ، هاید و فز ، که یک دانشجوی خنده دار ارز خارجی از آمریکای جنوبی است.
چرا "نمایش این دهه ۷۰" یک موقعیت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است: این یک نمایش خنده دار است اما در عین حال واقع بینانه است و زندگی نوجوانان عادی را نشان می دهد. پر از زبان انگلیسی روزمره است که جوانان از آن استفاده می کنند و همچنین خواهید دید که چگونه افرادی که به عنوان اولین زبان انگلیسی انگلیسی صحبت نمی کنند ، می توانند اشتباه کنند ، اگر این زبان را به طور صحیح از طریق دانشجوی ارز خارجی آمریکای جنوبی فهم نکنند ، اشتباه می کنند. 

 

 

 

 
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی