شما اینجا هستید
اخبار زبان » راه هایی برای تقویت pronunciation

بهبود تلفظ

هنگام یادگیری زبان انگلیسی ، آنچه می بینید همیشه آن چیزی نیست که می شنوید.

این سالهای اخیر عالی بوده است. جهان همیشه بیشتر و بیشتر می شود ، بنابراین بیشتر و بیشتر مردم در حال یادگیری زبان های جدید هستند.

زبان انگلیسی یکی از محبوب ترین و تقاضاهای دنیا است و نزدیکی آن به زبان های دیگر مانند فرانسه و آلمانی یادگیری آن را بسیار آسان می کند.

فقط یک چیز وجود دارد: انگلیسی به آسانی نمی تواند تصور کند ، و شما باید قوانین تلفظ عجیب خود را برای تشکر از آن داشته باشید.

به عنوان مثال برخلاف اسپانیایی ، که کلمات دقیقاً همانطور که نوشته شده است خوانده می شوند و تلفظ می شوند ، بسیاری از کلمات به زبان انگلیسی متفاوت از اشکال نوشتاری آنها گفته می شود. برخی از کلمات کاملا متفاوت از یکدیگر به نظر می رسند حتی اگر به طور مشابه تلفظ شوند. به عنوان مثال ، کلمات سخت ("tuff") و گرچه ("thoh") تنها با یک حرف متفاوت هستند ، اما کاملاً متفاوت به نظر می رسند.
 
مانند هر زبان دیگر ، انگلیسی پر از استثنائات و موارد عجیب و غریب است ، حتی در تلفظ ، به نظر می رسد کابوس است - اما این یک جنبه یادگیری هم لازم و جالب است.
چرا باید تلفظ انگلیسی را تمرین کنید؟
دلایل تمرین تلفظ بیشمار و قابل توجه است:
 
بهبود تلفظ شما به خواندن ، نوشتن و ارتباط کمک می کند
درک بهتر تلفظ منجر به سردرگمی کمتری می شود ، خصوصاً هنگام مکالمه
از همه مهمتر ، این نشانه پیشرفت است و باعث می شود با برقراری ارتباط به زبان انگلیسی احساس راحتی و اطمینان بیشتری داشته باشید
تسلط بر تلفظ انگلیسی ممکن است هدف باشد ، اما این بدان معنی نیست که تنها یک راه برای دستیابی به آن وجود دارد. همه افراد مانند هر چیز دیگری در زندگی ، روش خود را برای تحقق اهداف خود دارند. مهم نیست که نیازها و خواسته های شما باشد ، این استراتژی ها شما را به آنجا می رسانند.
انگلیسی از صداهای متنوعی استفاده می کند. تلفظ انگلیسی می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر به طرز چشمگیری متفاوت باشد
بسته به اینکه به کجا می روید و مدت زمانی که می خواهید در آنجا باشید 
اگر با کسی که با لهجه ای صحبت می کند را نمی شناسید ، می شناسید ، بنابراین فیلم هایی مانند موارد فوق را تماشا کنید. همچنین می توانید از وب سایت هاویدیوها استفادده کنید 
روی کلمات متمرکز شوید 
آیا به حروف بلند و گیج کننده ای رسیده اید؟ آیا شما فراموش می کنید که چند کلمه را متفاوت بگویید؟
 
هر وقت به دیوار برخورد کردید و نمی دانید چگونه یک کلمه عجیب را تلفظ کنید ، فقط متوقف شوید ، استراحت کنید و به ویژگی های آن کلمه توجه کنید. ویژگی ها شامل املا ، هجا و معنی آن است.
 
کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که آن کلمه طولانی و پیچیده را بکشید و آن را به صورت جدا از هم جدا کنید. سپس به آرامی آن را دوباره جمع کنید.
بهترین راه برای پیشرفت در هر چالشی ، پیگیری پیشرفت های شما است. برای تمرین تلفظ انگلیسی ، بهترین راه برای انجام این کار ضبط کردن خواندن و صحبت کردن با صدای بلند و واضح است و به خودتان مرجع بزرگی برای پیشرفت خواهید بود.
 
هنگامی که صدای صدای خودتان را فرا گرفتید (همه ما از روشی که ضبط می کنیم متنفریم) متنفریم ، خود را بیشتر از آنچه در غیر این صورت انجام می دادید ، گام بر می دارد. وقتی در آینده ماه ها یا سالها انگلیسی صحبت می کنید ، واقعاً می شنوید که چقدر پیشرفت کرده اید
درست همانطور که با گوش دادن دقیق به متن و سایر ویژگی ها ، آهنگ ها و سایر قطعات موسیقی را به یاد می آوریم و می فهمیم ، می توانیم با گوش دادن دقیق به ریتم آنها و نحوه صدای برخی هجاها ، کلمات دشوار را نیز استاد کنیم.
 
کلمات با احساسات تغییر می کنند ، و گوش دادن به نحوه گفتار کلمات بیش از معنای آنها نیز به شما می گوید.
 
لحن یا لحن کلمات بر معنای آنها تأثیر می گذارد. بسته به اینکه کدام قسمت از یک کلمه تأکید شده باشد ، و جایی که در یک جمله قرار می گیرد ، می تواند یک اسم یا یک فعل باشد.
همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، انگلیسی با داشتن کلماتی متفاوت از نحوه صحبت کردن شناخته می شود. اگر زبان مادری شما مانند اسپانیایی است ، آنچه در آن می خوانید همان چیزی است که می شنوید ، پس یادگیری نحوه گفتن برخی از کلمات به زبان انگلیسی ممکن است به یک معمای چالش برانگیز تبدیل شود (البته به یاد داشته باشید هرچند و دشوار است؟).
 
به همین دلیل است که نباید آنچه را که می دانید در مورد یک زبان به زبان دیگر دارید. خواندن انگلیسی به عنوان اسپانیایی فقط باعث سردرگمی شما خواهد شد.
اگر هیچ زبان مادری را که در نزدیکی شما زندگی می کند ، نمی شناسید ، اجازه ندهید که این کار در پیشرفت شما قرار بگیرد. همانطور که قبلاً هم اشاره کردم ، انجمن های عالی و وب سایت های دیگری وجود دارد که به زبان آموزان اجازه می دهد یکدیگر را وصل و آموزش دهند.
 
Google+ نمونه ای عالی از این امر است: افرادی از سراسر جهان به عنوان دانش آموز و معلم در یک کلاس جهانی گرد هم می آیند. این باعث می شود محیط شما راحت و سرگرم کننده برای تلفظ تلفظ شما و همچنین برای ایجاد دوستان جدید از سراسر جهان باشد.
به راحتی یاد می گیرید که چگونه یک کلمه تلفظ می شود ، هیجان زده شوید و سریع صحبت کنید ، اما بهترین کار این است که صبور باشید و به آرامی تمرین آن کلمه را انجام دهید تا بتوانید آن را کاملاً بگویید. دوستان و معلمان شما این را درک می کنند ، بنابراین نگران صدایی خنده دار یا صحبت کردن خیلی آهسته نباشید. یادگیری یک زبان همه چیز در سفر است و نه فقط پایان ، بنابراین وقت خود را بگذرانید و لذت ببرید!
 
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی