شما اینجا هستید
اخبار زبان » معرفی ۱۰ اهنگ موثر برای یادگیری زبان انگلیسی

اهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی
اهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

آیا به دنبال بهبود مهارت های انگلیسی خود هستید؟ یک راه خوب برای انجام این کار از طریق موسیقی است. موسیقی ، همانطور که می گویند ، زبان جهانی است. یک ملودی سرگرم کننده می تواند در ذهن گیر بیفتد حتی اگر کلمات برای شما معنی ندارد. به همین دلیل است که یک آهنگ جذاب می تواند راه خوبی برای یادگیری برخی از کلمات انگلیسی باشد.

آنچه در زیر می آید لیستی از ۱۵ آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی است. مزیت استفاده از آهنگ های پاپ برای یادگیری زبان انگلیسی این است که شما همچنین در مورد فرهنگ صحبت کردن به زبان انگلیسی یاد خواهید گرفت که می تواند مفید باشد. دوستی با یک دوست جدید انگلیسی زبان می تواند بیش از به اشتراک گذاشتن همان آهنگ مورد علاقه آغاز شود.

Taylor Swift – Shake It Off

این آهنگ آواز از پنج سال پیش است. تیلور سویفت یک هنرمند فوق العاده محبوب است که از ژانر این کشور آمده است. این آهنگ خاص در مورد عدم تسلیم منفی است وقتی افراد سعی می کنند از شما انتقاد کنند. این در مورد دانستن این است که می توانید حتی در شرایط چالش برانگیز نیز مثبت بمانید. این امر آن را به یک سرود عالی برای رفع مشکل یادگیری یک زبان جدید تبدیل می کند.

The Beatles – Yellow Submarine

این آهنگ در مورد جامعه است. خواننده و همه دوستانش در کنار زیردریایی در کنار هم زندگی می کنند. این آهنگ انتخاب خوبی است زیرا The Beatles نقش بسیار زیادی در شکل دادن به فرهنگ موسیقی انگلیسی زبان داشت. اگرچه امروزه جوانان کافی نیستند که چه کسی هستند ، اما هنوز هم بخش بسیار مهمی از تاریخ موسیقی هستند.

Ed Sheeran – Perfect

این آهنگ قابل اعتماد است زیرا در مورد موضوعی که تقریباً برای همه مهم است صحبت می کند: عشق. این خواننده مرد در جوانی با عشق او آشنا شد و عشق آنها همچنان در بزرگسالی شکوفا شد. بخش مفید این آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی این است که او کلمات را با کندی تلفظ می کند ، و درک آنها را آسان تر می کند.

 U2 – Beautiful Day

این متن ترانه های الهام بخش به ما یادآوری می کنند که زیبایی های اطراف خود را ببینیم ، حتی وقتی روحیه ما به دلیل چالش هایی که با آن روبرو هستیم کم شود. این نمونه دیگری از آهنگ انگیزشی برای بالا نگه داشتن روحیه شما در هنگام یادگیری چگونگی پیوستن آن فعل انگلیسی بعدی است.

Cindi Lauper – Girls Just Want to Have Fun

در اینجا ترانه ای وجود دارد که احتمالاً بسیاری از دختران می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. والدین این خواننده در تلاشند تا او را نگران کنند که آینده او به کجا می رود. درعوض ، خواننده می خواهد در حال حاضر روی لذت بردن از زندگی تمرکز کند. گروه موسیقی جذاب این آهنگ جمله ای ساده است که می تواند به یادگیری انگلیسی کمک کند زیرا این یک ساختار جمله ای آسان است. "دختران فقط می خواهند از آن لذت ببرند".

 Justin Bieber – Sorry

مدتی است که جاستین بیبر یک حس فرهنگی پاپ بوده است. او با ضبط یک ویدیوی YouTube ، آن را مشهور کرد. این آهنگ به یادگیری انگلیسی کمک می کند زیرا تضاد در سرعت اشعار ارائه می دهد. آیات او را به سرعت آواز می خواند ، به شما فرصتی می دهد که چگونه سریع کلمات را انتخاب کنید. در هنگام کر ، کمی آهسته تر تلفظ می کند تا بتوانید اعتماد به نفس خود را با برخی از کلمات آسان برای درک به دست آورید.

۷٫ Justin Timberlake – Can’t Stop This Feeling

تیمبرلیک در رادیو و فیلم ها حضور داشته است. این یکی دیگر از آهنگ های خوب برای یادگیری است زیرا او متناسب با بیان سخنان خود در بعضی مواقع کند تا روزهای دیگر است. این می تواند به شما کمک کند درک خود را نسبت به افراد هیجان زده و سریعتر شروع به صحبت کنید.

Hoobastank – The Reason

خواننده در این آهنگ با فردی که می خواند ضعیف رفتار می کند. با این حال ، او در مورد خود و نیاز خود به تحقق راههای بهتر به تحقق جدیدی رسیده است. او کلمات را می خواند ، بنابراین دنبال کردن اشعار وی آسان تر می شود.

 Shawn Mendes – Treat You Better

در اینجا ما یک تم جهانی از یک پسر داریم که به دلیل انتخاب پسر دیگر بجایه او ، از دختر ناراحت است. در این آهنگ او را به تغییر نظر دعوت می کند و دوباره به سمت او باز می گردد. همچنین ، او آهسته آهسته آواز می خواند تا به راحتی درک شود.

The Police – Every Breath You Take

خواننده در این آهنگ مصمم است که بر یک زن پیروز شود. او مایل است هر شخص را دنبال کند. این اشعار به عنوان یک زبان آموز انگلیسی ، به دلیل کلمات زیادی که قافیه می کنند ، می تواند مهارت های شما را تیز کند. این فرصت را خواهید داشت که معنای ساختارهای جملهای بسیار مشابه را که فقط کمی متفاوت به نظر می رسند ، متفاوت کنید.
 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی