شما اینجا هستید
اخبار زبان » کارتونهای برتر برای یادگیری زبان انگلیسی

کارتونهایی که به کودکان و بزرگسالان کمک می کنند انگلیسی یاد بگیرند صحبت می کنند

آیا می خواهید بچه های شما به انگلیسی مسلط باشند؟ تماشای کارتون یک راه عالی برای کمک به بچه ها در یادگیری زبان انگلیسی است. کارتون ها خنده دار ، رنگارنگ ، انبوهی از اکشن ، متحرک و حاوی موسیقی عالی هستند. صداهای مورد استفاده برای کارتون ها به وضوح گفته می شود و هر کلمه ای تلفظ می شود تا بچه ها و بزرگسالان بتوانند واژگان جدید را یاد بگیرند.

کارتون ها اغلب حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد که به اندازه کافی کافی است تا توجه کودکان را به خود جلب کند. کارتون ها حاوی کلماتی هستند که برای افراد مبتدی ، یادگیرندگان متوسط ​​و پیشرفته مناسب است. اغلب این کلمات برای کمک به بچه ها یاد می گیرند که انگلیسی زبان را به روشی طبیعی و بدون دردسر یاد بگیرند. در اینجا  پیشنهاد کارتون برای کمک به کودکان در یادگیری انگلیسی صحبت کردن وجود دارد:

آرتور
کلاسیک ، مورد علاقه خانگی ، آرتور یکی از طولانی ترین کارتون های در حال اجرا در لیست است. کودکان با مبارزات آرتور جوان با مدرسه ، دوستان و خانواده ارتباط خواهند داشت.
 
کارتون قابل اعتماد و خنده دار است. انگلیسی نیز در سطح پایه قرار دارد و گهگاه آهنگهای جذاب را ارائه می دهد که سرعت درک آنها را افزایش می دهد و این برنامه را به یک برنامه ایده آل برای بچه هایی که انگلیسی صحبت می کنند تبدیل می کند.
 
 
 
 
 
دورا و دوستان: درون شهر!
مجموعه ای از سریال مشهور دورا ، Into the City شخصیت ها را در یک محیط متفاوت قرار می دهد و واژگان جدید و عبارات موقعیتی را معرفی می کند.
 
دورا همچنین چرخش آمریکای لاتین را در مورد موقعیت های رایج اضافه می کند و چشم انداز وسیع تری را برای بینندگان فراهم می کند. از همه بهتر این نمایش تعاملی است و بینندگان را وادار به صحبت با شخصیت ها می کند!
باب اسفنجی شلوار مکعبی
این یک سریال کارتونی انیمیشن آمریکایی است که براساس اسفنجی شکل ، مربعی شکل و به رنگ زرد رنگ است ، که در یک آناناس با گری که حلزون حیوان خانگی اوست ، زندگی می کند.
 
آنها در بیکینی پایین در اقیانوس آرام زندگی می کنند. SpongeBob در Krusty Krab به عنوان آشپز کار می کند اما همیشه با پاتریک ، که یک ماهی ستاره و دوست SpongeBob است ، با مشکل روبرو می شوید. این کارتون ها ماجراهای سرگرم کننده این شخصیت ها را دنبال می کنند.
WordWorld
WordWorld داستان گروهی از حیوانات را نشان می دهد که سعی در ساختن کلمات صحیح به بچه ها دارند.
 
آنها ماجراهای بسیاری دارند که سعی در حل مشکلات ساخت این کلمات دارند. قورباغه Brainiac همراه با سگ سرگرم کننده دوست دارند بچه ها به یادگیری انگلیسی صحبت کردن کمک کنند و کلمات را با معانی خود بیاموزند در PBS ، Universal Kids و نیک جونیور تماشا کنید.
 
 
 
 
 
سیمپسونها
این کارتون ها داستان خانواده سیمپسون را نشان می دهند که در شهر اسپرینگفیلد در آمریکا زندگی می کنند.
 
هومر سیمپسون برای یک کارخانه هسته ای کار می کند و او با مارگ ازدواج کرده است و آنها دارای سه فرزند بارت هستند که به مشکل می خورند ، لیزا که سخت کار می کند و مگی کودک. کودکان و بزرگسالان از این موارد لذت می برند.

The Boss Baby: بازگشت به تجارت

سریال Netflix Original The Boss Baby به سرعت حساسی شد. این کمدی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان خنده دار است. گفتگوی شوخ طبعی و انیمیشن زنده باعث می شود این نمایش برای والدین که به فرزندان خود به زبان انگلیسی آموزش می دهند ، یک انتخاب متمایز باشد.

مایا و میگل
شبیه سریال دورا ، مایا و میگل رویکرد داخلی تری به خود می گیرند. بینندگان در معرض موقعیت هایی در یک محله و خانواده آشنا قرار می گیرند. مایا و میگل فرزندان خردسال را مجسم می کنند و رفتار آنها را بسیار تقلید می کنند. تماشای نمایش مانند مایا و میگل ، کودکان را به واژگان مجهز می کند تا خود را به زبان انگلیسی بیان کنند.
 
 
 
 
 
فینیاس و فرب
این نمایش جزو باهوش ترین لیست ها است. فینیاس و Ferb به دلیل طنز هوشمندانه ، کمدی موقعیتی خنده دار و گفت و گوی تصفیه شده ، به یک مورد علاقه شبانه تبدیل شدند.
 
این نمایشگاه همچنین دارای مقدار کمی از اصطلاحات تکنیکی مناسب است که برای بچه های بزرگتر و نوجوانان در یادگیری زبان انگلیسی صحبت می کند. بینندگان کمدی انگلیسی را درک می کنند و درک بهتری از طنز بومیان به دست می آورند.
 
 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی