شما اینجا هستید
اخبار زبان » راهنمایی های برای شروع کارآفرینی

اگر به افتتاح مشاغل شخصی خود فکر کرده اید ، شاید شروع به جستجوی مشاوره کنید. نکات زیادی برای شروع یک تجارت جدید در خارج وجود دارد که انتخاب اینکه کدام یک از آنها را دنبال کنید می تواند گیج کننده باشد.
کارافرینی

ما در مطلب پایین به شماراهنمایی های در ایجاد شغل خود میکنیم:

افراد بی شماری آرزو می کنند کارآفرین شوند ، اما هرگز این کار را نمی کنند. آنها به بهانه و ترس از ناکامی بار آورده اند. از پول تازمان تا مسئولیت ها ، می توانید یک میلیون پرونده برای شروع نکردن شغل ایجاد کنید.

بیایید با آن روبرو شویم ، رئیس خودتان شوید ترسناک است. در بیشتر موارد ، صاحبان مشاغل جدید با درک کمی از شانس موفقیت خود ، چیزهای زیادی را از دست می دهند. نگرانی در موزد ریسک ها در صاحبان مشاغل امری طبیعی است.

اما ، بهانه ها فقط شما را از رسیدن به اهداف خود کم می کنند. اگر واقعاً می خواهید یک تجارت را شروع کنید ، باید دلایلی را که فکر می کنید نمی توانید یک تجارت را راه اندازی کنید و از شر آنها خلاص شوید ، مطرح کنید. یک راه حل برای مسئله پیدا کنید نه اینکه اجازه دهید شما را عقب نگه دارد
 
همه چیزرا جذب کنید:
به حرفهای دیگران گوش دهید - دوستان ، خانواده ، متخصصان ، حتی خودتان. وقتی صحبت از مواردی است که با اهداف کارآفرینی شما ارتباط دارند ، یک اسفنج باشید. همانطور که یاد می گیرید ، شروع به کار کردن ایده در ذهن خود کنید. موارد را بنویسید. یادداشت های خود را از تمام منابعی که با آن دست می یابید برای تهیه یک برنامه تفصیلی تهیه کنید.
 
وقتی در مورد شروع کارتان به مردم می گویید ، زبان بدن آنها را بخوانید. آیا آنها ایده را دوست دارند؟ یا ، آیا آنها فقط خوب هستند و واقعاً فکر می کنند شما در جهت اشتباه پیش می روید؟ شنوندگان خود را تشویق کنید که با شما صادق باشند. نظر جمعی که شما از همسالان دریافت می کنید می تواند بازتابی از نحوه واکنش مصرف کنندگان باشد.
 
یک راه حل باشید:
قدرت مشاوره متخصصان و صاحبان مشاغل کهنه کار را نادیده نگیرید. این افراد دست اول می دانند چه کاری انجام می دهد و چه کار نمی کند. کارآفرینان هوشمند از اشتباهاتی که صاحبان مشاغل انجام داده اند یاد می گیرند.
به جای اینکه ایده خود را با چه چیزی بفروشید ، به این فکر کنید که چه چیزی را حل خواهد کرد. کسب و کار شما در هنگام رفع مشکلی ، دستیابی به یک مشتری محکم مشتری بسیار ساده تر است. 
 
مسئله ای را که صاحبان مشاغل کوچک مانند من با آن روبرو هستند حل کنم. پس از انجام برخی تحقیقات ، دریافتم که می توانم نرم افزاری برای حقوق و دستمزد و حسابداری تهیه کنم که قابل استفاده و مقرون به صرفه است.
 
چرا می خواهید تجارت شخصی خود را باز کنید شناخت انگیزه های شما به شما در ایجاد برند و بازاریابی شرکت کمک می کند. بدانید مشتریان هدف شما با چه مشکلاتی روبرو هستند و چگونه می توانید آنها را حل کنید.
 
ساده نگه داریدش:
اگر خیلی از کارآفرینان را دوست دارید ، یک ایده کسب و کار دارید و برای اجرای آن آماده هستید. مراقب باشید که اجازه ندهید که گلوله برفی مفهوم خود را به چیزی پیچیده تبدیل کند. شما می توانید با یک محصول نهایی گران قیمت و پیچیده روبرو شوید که هیچ کس مایل به خرید آن نیست.
 
به عنوان یک صاحب مشاغل جدید ، سعی کنید تمرکز خود را کوچک و کوچک کنید. بیاموزید که چگونه ایده کسب و کار خود را آزمایش کنید. ایجاد یک کالای ساده یا با کیفیت یک ایده تجاری موفق باید وعده های خود را به مشتریان تحقق بخشد و از انتظارات فراتر رود.
 
ویژگی های غیر ضروری را که برای شما هزینه ای به همراه دارد فراموش کنید. به عنوان یک تجارت کوچک ، به همه زنگ ها و سوت های یک شرکت بزرگ نیاز ندارید. گسترش مشاغل خود با رشد آن آسانتر خواهد بود.
خودتان را با پول صفرتصور کنید:
منظورم صفر است احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق بیفتد. چندین کسب و کار داشته ام که این مسافت طولانی را انجام ندهند. و ، من نزدیک به ورشکستگی شده ام.
 
راه‌اندازی یک ایده تجاری ناموفق برای بسیاری از کارآفرینان یک واقعیت است. بیش از نیمی از مشاغل جدید در پنج سال اول افتتاح شکست می خورند. چگونه می توانید بدون داشتن پول دریافتی رسیدگی کنید؟
 
این ایده خوبی است که با یک برنامه "در صورت بدترین نتیجه اتفاق بیفتد" ارائه شود. شاید لازم باشد در پرواز پرواز کنید یا به طور موقت با والدین خود زندگی کنید. ممکن است مجبور شوید بدون راحتیهایی که قبلاً استفاده کرده اید بروید. دریابید که اگر برنامه تجاری خود به جنوب بروید ، چگونه می توانید نتیجه بگیرید.
 
به منابع درآمد فعلی خود نگاه کنید. از شغل فعلی خود چه چیزی کسب می کنید؟ اگر شما پس انداز کنید پس اندازتان چقدر طول می کشد؟ چه چیزهای غیر منتظره ای می تواند برنامه شما را خراب کند (به عنوان مثال ، ماشین شما را خراب می کند یا کوره های شما خراب می شود)؟ خود را برای تمام شرایطی که ممکن است در صورت عدم موفقیت ایده کسب و کار رخ دهد ، آماده کنید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

مرکز مشاوره زبان-پارسیان | تسهیل سازی امور اخذ مجوزهای آموزشی